O společnosti

Naše společnost STRATOS AUTO, spol. s r.o. působí na českém trhu od roku 1994. Od začátku se věnuje autorizovanému prodeji a servisu vozů IVECO. V roce 2004 se stala společnost autorizovaným servisem BMW a za další tři roky, v roce 2007, pro tuto značku postavila nejmodernější autosalon BMW v České republice. Od roku 2009 také začala zastupovat značku FIAT Professional v segmentu užitkových vozidel. 18. října 2012, téměř v den svých 18. narozenin společnost Stratos Auto otevřela druhý BMW autosalon v Praze Proseku -  v té době nejmodernější autosalon BMW v Evropě.

Společnost Stratos Auto začala jako menší rodinná firma se dvěma servisními halami a zázemím pro prodej nových vozů Iveco. Postupně se vypracovala na společnost, která dnes ve všech svých třech divizích (Iveco, BMW a Fiat Professional) zaměstnává přes 100 zaměstnanců.

Pro všechny zastupující značky vystavěla nejen nejmodernější servisní haly, vybavené nejmodernějšími technologiemi, ale také moderní a prostorné autosalony, kde si v klidu a v příjemném prostředí zákazník vůz prohlédne, vyzkouší a otestuje.

V roce 2004, kdy společnost dokončila rozsáhlou modernizaci provozoven, zavedla také systém řízení kvality ISO 9001:2000. Pro kompletní nabídku služeb, konkurenceschopnosti a zajímavosti pro zákazníka, pak následující roky přidala vlastní klempírnu, lakovnu, myčku nákladních i osobních vozidel a pneuservis.

Společnost za svůj status stabilní české firmy vděčí především svému majiteli p. Martinu Strakošovi, který je jejím zakladatelem a jediným majitelem a který si vzal za své to, co pro něj znamenal legendární soutěžní speciál, vůz Lancia Stratos. Vůz tento název dostal díky futuristickým tvarům, které jako by přicházeli ze stratosféry.

To, co pro něj znamenal a znamená tento vůz, se rozhodl neustále si připomínat právě názvem své společnosti. Myšlenku, která se podařila kdysi zhmotnit vizuálně tímto vozem, se snaží vštěpovat svému týmu zaměstnanců. Mottem naší společnosti je jít neustále dopředu, zkvalitňovat služby, nezastavit se před problémy a hlavně vykouzlit spokojený úsměv na tvářích našich zákazníků.

 



Společnost za dobu svého působení obdržela řadu ocenění:

  •  Za zmínku stojí rok 2001, kdy uspěla hned několikrát. Získala ocenění AUTOSERVIS roku 2001 a Čestné uznání ve finančním objemu uzavřených leasingových smluv od společnosti CAC
  • Rok 2002 vynesl společnost na 1. místo ve finančním objemu uzavřených leasingových·smluv se společností CAC v regionu Hradec Králové
  • V roce 2003 jsme navázali na roky minulé, umístili jsme se na 2. místě ve finančním objemu uzavřených leasingových smluv se společností CAC
  • V září 2004 jsme byli certifikováni normou jakosti ČSN EN ISO 9001:2001
  • V roce 2008, jen rok po otevření Autosalonu BMW, jsme získali ocenění SERVIS BMW ČR TOP CHALLENGE 2008 - tedy nejlepší autoservis BMW v České republice
  • V 2010 následovalo další ocenění v kategorii AFTERSALES, neboli poprodejních služeb, EXCELLENCE IN SALES 2010
 
 
 

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.